ב"ה, י"א תמוז, תשי"ד
ברוקלין.
שלום וברכה!
במענה על מכתבו מו' תמוז עם ב' נוסחאות של המצבה, הנה יכול לצרף התוארים משני הנוסחאות גם יחד, אבל לדעתי נכון ומצוי יותר שיהי' הנוסח לא בתור מדבר בעדו אלא כשלישי המדבר ובמילא יש להשמיט התיבות אבינו כו' תפארתנו, ומוחזר פה הנוסחאות.
לפלא שכדרכו גם עתה, אינו מזכיר דבר ע"ד פעולותיו במקום בו נמצא בעניני יהדות וחסידות בפרט, ואף שכבר הורגל בזה ובמילא גם אני הורגלתי בזה הנה אין זה מתקן הענין וזה כבר מזמן רב שבאה העת שבכל מקום בואו יזכור שלמד בישיבת תומכי תמימים של כ"ק מו"ח אדמו"ר ובמילא צ"ל רישומו ניכר לא רק בר"ה ויום הכפורים וכה"ג ולא רק כשהוא נמצא בד' אמות שלו מיוחדים אלא בכל זמן ובכל מקום בואו ובהשפעה גם על הסביבה וכשרוצים באמת לעשות הנ"ל מוצאים האופנים והדרכים, וכל התירוצים בזה באים מהצד דלעו"ז כמובן.
בברכה לקיץ בריא ושמח הן בגשמיות והן ברוחניות ולו לכל ב"ב שיחיו.