אך עוד זאת[1], השוה בכל[2], כי כל דחילו ורחימו שכליים של[3] המלאכים - הן[4] בחי' נבראים מאין ליש[5], והן[6] בחי' נפש רוח דבי"ע[7].
אבל פרטי ההלכות - הן המשכות חכמה עילאה דהמאציל ברוך הוא המלובשת בגשמיות[8].
והלבשה זו[9], אינה כהלבשת חכמה עילאה בדחילו ורחימו שכליים.
דהתם[10], הלבוש[11] הוא מעלים ומסתיר לגמרי. כהסתר והעלם הארץ החומריית, לגבי חכמה עילאה המלובשת בה[12].
כמ"ש: "כולם בחכמה עשית".[13] והיינו[14], חיצוניות דחיצוניות דכלים דמלכות דאצילות שבעשיה[15], שהיא מסותרת לגמרי ברוח נפש דעשיה.
וכן בבריאה - היא מסותרת לגמרי ברוח נפש, שהם בחי' נבראים, בהסתר והעלם הבורא מהנברא.