וע"כ רע בעיני המעשה אשר נעשה תחת השמש בכלל, ובפרט בין אחיי ורעיי הנגשים אל ה', הגשה זו תפלה, ואחר התפלה או לפניה נעשה מושב לצים ר"ל.
כמו שארז"ל, "שנים שיושבין ואין ביניהם ד"ת כו'".
ואם נעשה מושב לצים בעשרה דשכינתא שריא עלייהו, אין לך עלבונא וקלנא דשכינתא גדול מזה רחמנא ליצלן.
ואם אמרו רז"ל על העובר עבירה בסתר, שדוחק רגלי השכינה ח"ו, העובר עבירה ברבים, דוחק כל שיעור קומה של יוצר בראשית כביכול.
כמ"ש רז"ל "אין אני והוא וכו'". אלא שמלך אסור ברהטים כו'. אבל ווי למאן דדחקין לשכינתא כד יוקים לה קודשא ב"ה ויימא לה התנערי מעפר קומי וגו'.
ועל תלת מילין מתעכבי ישראל בגלותא, על דדחקין לשכינתא, ועל דעבדין קלנא בשכינתא וכו', כמ"ש בזוה"ק.