ואף שלא הוזכר שם "אבן" בעשרה מאמרות שבתורה?
אעפ"כ נמשך חיות לאבן, ע"י צירופים וחילופי אותיו', המתגלגלות ברל"א שערים פנים ואחור, כמ"ש בס' יצירה, עד שמשתלשל מעשרה מאמרות ונמשך מהן צירוף שם אבן. והוא חיותו של האבן.
וכן בכל הנבראים שבעולם. השמות שנקראים בהם בלשון הקדש, הן הן אותיות הדבור המשתלשלו' ממדרגה למדרגה, מעשרה מאמרות שבתורה, ע"י חילופים ותמורות האותיות ברל"א שערים, עד שמגיעות ומתלבשות באותו נברא להחיותו.
לפי שאין פרטי הנבראים יכולים לקבל חיותם מעשרה מאמרות עצמן שבתורה. שהחיות הנמשך מהן עצמן, גדול מאד מבחי' הנבראים פרטיים.
ואין כח בהם לקבל החיות אלא ע"י שיורד החיות ומשתלשל ממדרגה למדרגה פחותה ממנה, ע"י חילופים ותמורות האותיות וגימטריאות, שהן חשבון האותיות, עד שיוכל להתצמצם ולהתלבש ולהתהוות ממנו נברא פרטי.
וזה שמו אשר יקראו לו בלה"ק, הוא כלי לחיות המצומצם באותיות שם זה, שנשתלשל מעשרה מאמרות שבתורה. שיש בהם כח וחיות לברוא יש מאין, ולהחיותו לעולם. דאורייתא וקב"ה כולא חד: