שמן הוא ביטול, וביטול במציאות - בא דווקא על ידי גילוי מלמעלה, בחינת ארץ ישראל, ולכן הראשון לשמנים צריך להיות דווקא מארץ ישראל. "שנייה לה רגב", שהקדושה שבעבר הירדן - אף שבאה על ידי עבודת האדם מכל מקום ההמשכה היא מלמעלה, ולכן "שנייה לה", שגם שם יכול להיות ביטול במציאות.
א) שני פירושים בחבל ארגב. ב) מחלוקת ת"ק ואבא שאול אם רגב שנייה לה. ג) שמן מרמז לביטול במציאות. ד) החילוק בין קדושת א"י לקדושת עבר הירדן. ה) ביאור שיטת ת"ק. ו) ביאור שיטת אבא שאול. ז) קשר שני הפירושים בחבל ארגב. ח) אבא שאול לשיטתו שבלשכה שם היו נותנים יין ושמן. ט) ביאור למה נתנו שם גם יין. י) ההוראה שצריך יין וגם שמן בלשכה אחת ביחד.