ב"ה, ג' מנ"א, תשי"ד
ברוקלין.
אנ"ש והתושבים דכפר חב"ד אשר באה"ק ת"ו
ד' עליהם יחיו
שלום רב וברכה עד אין קץ!
נתקבל הפ"נ שלהם אשר קראתיו לפני ר"ח מנחם על הציון הק' של כ"ק מו"ח אדמו"ר זצוקללה"ה נבג"מ זי"ע נשיאנו ונשיא ישראל ובודאי מעורר ר"ר על כל אחד ואחת מהם בהמצטרך להן הן בגשמיות והן ברוחניות.
וכבר מלתי אמורה כמה וכמה פעמים על פי המבואר בכ"מ בדא"ח שצ"ל ההמשכה מן המקור כוונתינו להמשיכה למטה ממש בעולם הזה שדוקא הוא הדירה לו ית', והנה זה נעשה על ידי מעשה הצדקה וכמבואר באגרת הקדש בכו"כ סימנים והכלי הוא ענין השלום וכסיום וחתימת תורתנו בש"ס לא מצא הקב"ה כלי מחזיק ברכה לישראל אלא השלום, וכבר ידועה הכרזת כ"ק אדמו"ר הצמח צדק; אל"ף בי"ת, אהבה, ברכה[1]. וככל אשר יוסיפו בהאל"ף - מובטח הקב"ה להוסיף בהבי"ת והאריכות לדכוותייהו בודאי אך למותר.
ובימים האלו שכיעוד נביאנו יהפכו בקרוב לששון ולשמחה במילא תתוקן ג"כ הסיבה לזה סיבת גלותנו האחרון כמרז"ל יומא ט, ע"ב[2], ובתקון דאתהפכא מן הקצה אל הקצה חשוכא לנהורא ומרירו למיתקא ריבוי השלום ריבוי האהבה ובד"מ ריבוי השפעה הן בגשמיות והן ברוחניות.
המחכה לבשו"ט בכל הסוגים הנ"ל אשר הא בהא תליא.