ב"ה, ט' ניסן, תשט"ז
ברוקלין.
שלום וברכה!
בנועם קבלתי מכתבו מד' ניסן והקודם לו, ות"ל אשר חגג שמחת נשואי בנו שליט"א באופן המתאים, וכיון שהחתונה היא הנחת היסוד והתחלת בנין בישראל של הזוג הצעיר שנקבעה ברכה בלשון הברכה מתקנת אנשי כנסת הגדולה, בנין עדי עד ויהי' זה מתוך שמחה וכסיום הברכות וחתימתן, והוא וזוגתו שיחיו ירוו מהם ומכל יו"ח שי' רוב נחת אמיתי, הוא נחת יהודי חסידותי.
...נעם לי לקרות במכתבו אשר מרחיב ההיכרות שלו עם יוצאי גזע אנ"ש ובזמן האחרון עם מר ... שי' ואשר יש לו גם אח באה"ק ת"ו ושמו ... שי', ומטובו לפרוש שלומם גם בשמי, ולעוררם אשר בודאי ככל התורה שאמת היא ג"כ הוא מרז"ל, זרוק חוטרא אאוירא אעיקרי' קאי, אשר יתעורר בהם הגזע צור חוצבו ממנו הוא גזע חב"ד, ובפרט בזמננו זה אשר כאמור היתה בו ענין הזריקה למעלה מן הרגיל ביותר וביותר, ואין הדבר תלוי אלא בהנזרק שיסייע גם הוא מצדו להתקשרות עם עיקרו, ולא המדרש עיקר אלא המעשה.
בברכה לבשר טוב בכל האמור לעיל ולחג פסח כשר ושמח לו ולכל המשפחה.