ומאחר שרוח עברה ותטהרם, אזי תוכל נפשם לשוב עד הוי' ב"ה ממש, ולעלות מעלה מעלה למקורה ולדבקה בו ית' ביחוד נפלא.
כמו שהיתה מיוחדת בו ית' בתכלית היחוד בטרם שנפחה ברוח פיו ית', לירד למטה ולהתלבש בגוף האדם.
(וכמו עד"מ באדם הנופח ברוח פיו בטרם שיוצא הרוח מפיו הוא מיוחד בנפשו).
וזו היא תשובה שלימה.
והנה בחי' יחוד זה ותשובה זו, היא בחי' תשובה עילאה שלאחר תשובה תתאה.
וכמ"ש בזוה"ק בר"מ פ' נשא, "דתשובה עילאה היא דיתעסק באוריי' בדחילו ורחימו דקדב"ה וכו' דאיהו בן י"ה בינה וכו'".
(ומעלת בעלי תשובה על צדיקים גמורים בזה היא, כמ"ש בזוה"ק פ' חיי שרה, "דאינון משכי עלייהו ברעותא דלבא יתיר ובחילא סגי לאתקרבא למלכא וכו'"):